Vi levde på dispensasjon i flere år for å slippe å bli sentralisert, det var en ubegrunnet frykt. SSiE gjør en fantastisk jobb og vi har et nært og svært godt samarbeid.
– Cate Pihlmann, rådgiver Fylkesmannen i Agder

Vi er meget fornøyd. Vi vil gjerne anbefale SSiE til andre.
– Geir Andre Olsen, seksjonssjef Arbeids- og velferdsdirektoratet

SSiE har i en årrekke gitt oss sentralbordtjenester av høy kvalitet. De er alltid oppdatert, og har god kjennskap til hva som skjer i virksomheten vår.
– Bjørn Arne Smestad, saksbehandler Statens Pensjonskasse

Få skreddersydde løsninger etter behov

SSiE tilbyr sentralbord- og kundesentertjenester til statlige virksomheter, og leverer skreddersydde løsninger etter kundenes behov. Kundene får avlastning i krise- eller andre ekstraordinære situasjoner.

Statlige virksomheter, som ikke er bundet til å legge ut tjenester på anbud, kan bli kunde av SSiE på en rask og sikker måte. Vi deler opp prosessen med å bli kunde hos oss i tre faser:

 

Fase 1: Vurdering

Aktuelle kunder som vil vite mer om hva vi kan levere av tjenester tar kontakt med oss. Sammen vurderer vi behov og ser på ulike løsninger som kan passe for kunden. Underleverandører på data og telefoni hos begge parter er med i prosessen for å planlegge en sikker overgang. Kunden får et godt innblikk i hvordan SSiE leverer tjenesten både teknisk og operativ, med tanke på kvalitet, garantier og estimert kostnad basert på antall ansatte og anrop til sentralbordet. Om ønskelig, kan kunden få referanser fra nåværende kunder.

Fase 2: Tilbud

Når kunden ønsker å gå videre utarbeider vi sammen en tidsplan for overtakelse av tjenesten med plan for nødvendige aktiviteter frem til overtakelsesdato. SSiE vil sammen med DSS’ kontraktsforvalter sende ut kontrakter med databehandleravtale som er klargjort for signering.

Fase 3: Leveranse

Når kunden har godkjent tilbudet får kunden tildelt to egne kundekontakter fra SSiE. Sammen med kunden bygger vi opp en katalog som inneholder nødvendige kunnskap og informasjon for å levere tjenesten. I starten overlapper vi gjerne med de som leverer tjenesten i dag. Dette kan gjøres både fysisk og via digitale kanaler.

Sammen finner vi kostnadsparende løsninger som er med å effektivisere din virksomhet.

Ta kontakt for et uforpliktende tilbud

Frank W. Lie Bråten
Seksjonssjef, Statens Servicesenter i Engerdal

eller fyll ut skjemaet under:

Var dette nyttig?