Om oss

Statens Servicesenter i Engerdal (SSIE), ble etablert i 2005/2006 som et felles sentralbord- og kundesenter for statlige virksomheter.

SSiE er en egen seksjon under Informasjonsforvaltningsavdelingen i Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS), med kontorlokaler i kommunehuset i Engerdal kommune- Hedmark fylke.

VI TILBYR SENTRALBORD- OG KUNDESENTERTJENESTER TIL STATLIGE VIRKSOMHETER.

SSiE betjener i dag 25 statlige virksomheter. Både små og store kunder ser mange fordeler med å bruke oss som sentralbord eller kundesenter. Vi tilbyr skreddersydde løsninger etter kundenes behov. Sårbarhet som følge av sykefravær, ferieavvikling eller lignende reduseres. Kundene får avlastning i krise- eller andre ekstraordinære situasjoner. Med våre tjenester får kundene et profesjonelt ansikt utad.

Vi er nå 17 ansatte - en seksjonssjef og 16 kundebehandlere - alle kundebehandlerne har lang erfaring fra sentralbord-/callsentertjenester